Om Furesø Hørecenter
Med over 40 års erfaring, har vi dannet et solidt grundlag for en optimal behandling med høreapparater.
Passionerede hørespecialister
Flere tusinde audiogrammer
Vi har flere tusinde audiogrammer i vores system og mange af dem er identiske. Men hvert audiogram kræver en unik behandling. Vi forsøger at overgå forventningerne, og fortsætter hvor andre giver op.
Vi tager vores håndværk seriøst, og klinikken er optimeret med de bedste audiologiske systemer, lyddæmpede døre, lofter, vægge og gulve. Vi deltager på relevante uddannelser, kurser og seminarer, og deler Best Practice med vores interne team.
Vi yder den bedste behandling og service
Vi har valgt at drive Furesø Hørecenter som en high-end klinik indenfor vores branche. Fra start var vi enige om, at vil ville yde den bedste behandling og service, vi kunne.
Vi satte os ind i kundens behov, og gennemgik hver en detalje i høreapparatsbehandlingen, for at opnå den højeste kvalitet med det bedste resultat.
Best Practice
Det gør vi stadig, og arbejder efter Best Practice princippet. Vi læner os op ad de engelske og amerikanske Best Practice guidelines, der allerede findes.
Derfor er du sikker på, at når du vælger at købe dine høreapparater hos os, får du den bedste og mest personlige behandling og programmering af dine apparater. På den måde sikrer vi, at du får det bedst mulige resultat med dine høreapparater.
Præcis og korrekt tilpasning af dine høreapparater
De bedste høreapparater er kun så gode, som de specialister der indstiller dem. Præcis og korrekt tilpasning er en yderst specialiseret færdighed, og en kunst der har taget år at mestre. Det opnås kun ved at forstå dine behov og hvordan du hører.
Høreapparater er højt specialiseret medicinsk udstyr, der kun leverer den bedste ydelse i hænderne på en erfaren hørespecialist, og en kunde der er fuldt engageret i processen. Indtil da er høreapparaterne en computer uden indstilling, og uden effekt.
Uafhængighed
Vi har valgt at være et uafhængigt hørecenter, og vælger altid det produkt der bedst opfylder de behov du har brug for, rent høremæssigt og funktionsmæssigt.
Bestil tid hos os, så du kan opnå bedst mulig hørelse. Under konsultationen vil vi gennemgå alle de prøver vi tager, så du forstår hvad de betyder, og får afklaring omkring din skelneevne, dit høretab og din evne til at høre i baggrundsstøj.
Uafhængigt hørecenter
Vi har valgt at være et uafhængigt hørecenter, og vælger altid det produkt der bedst opfylder de behov du har brug for, rent høremæssigt og funktionsmæssigt.
Hvem er vi
Hos Furesø Hørecenter er det vores ønske, at du møder velkendte ansigter, da vi mener det skaber tryghed og et rart miljø.
Helena Miravet Sorribes
Jeg plejer at sige, at jeg har verdens bedste job. Det, at kunne hjælpe med at høre bedre er en fantastisk oplevelse.
At hjælpe og se et menneske gennemgå en proces, hvor de måske fra start er trykket og klemt ved situationen af måske at skulle bruge høreapparater, til at se dem slappe af i ansigtet og smile, når de opdager hvor meget mere de nu kan høre – det er en fantastisk oplevelse.
Det handler om tryghed og tillid og den bedste kvalitet – fra start.
Jeg er uddannet audiologiassistent. Jeg startede min karriere med ører på Gentofte Amtssygehus i 2001, med et projekt omhandlende stritørebehandling. I 2005 skiftede jeg til en øre-næse-hals-klinik, hvor mit kendskab til øret og audiologien blev uddybet yderligere.
Siden 2006 har jeg arbejdet med høreapparater på private høreklinikker. Som specialist i audiologi og høreapparater, nyder jeg hver dag at dele min entusiasme omkring høreapparatuniverset med vores kunder.
Thomas Piper
Da jeg begyndte at arbejde med høreapparater for 20 år siden, var der ikke så mange private høreklinikker, som nu.
Mine første par år i branchen foregik på Audiologisk Afdeling på Bispebjerg Hospital. Senere kom jeg ud i en privat høreklinik, og derfra videre til en dansk høreapparatsproducent, og nu er jeg hos Furesø Hørecenter.
Det som fik mig i gang med at arbejde med høreapparater, var smeltediglen mellem mennesker og teknik. At få folk med høretab til at høre bedre, er meget givtigt.
Det vigtigste er at lytte til folk, og ikke bare høre hvad der bliver sagt, men også at kunne forstå hvad der menes. En af mine forcer er lige netop det – at være empatisk.
At arbejde i Furesø Hørecenter er også vigtigt for mig, da vi hele tiden holder os ajour med den nyeste teknologi og forskning. Furesø Hørecenters værdier omkring hvordan processen skal foregå i et hørecenter, er værdier som jeg er enige i og står inde for – at kunden på alle måder er i centrum.
Helen Hansen
Jeg har en uddannelse som kontorassistent og har i 26 år arbejdet i en produktionsvirksomhed, hvor jeg var ansat på kontoret og havde med den daglige kundekontakt at gøre. På grund at mit arbejde i denne virksomhed, ved jeg hvor meget det betyder, at teknikken er i orden og alt fungerer optimalt.
Endvidere har jeg arbejdet i Tivoli, hvilket betyder, at jeg har en bred erfaring indenfor kundeservice, og det synes jeg er en stor fordel i mit arbejde.
Jeg søgte jobbet som audiologisk-receptionist hos Furesø Hørecenter, da jeg elsker at have kontakt til kunder. Når man henvender sig til Furesø Hørecenter, vil jeg være den man træffer. Enten på telefonen eller personligt. Jeg hjælper med alt – stort som småt i dagligdagen. Jeg står for tidsbestilling, udskiftning af forskellige reservedele på høreapparaterne samt en masse andre ting. Jeg elsker at se vores kunder gå glade ud af døren igen, for det betyder for mig, at vi har givet dem en god service. ”