Om Furesø Hørecenter
Med over 40 års erfaring, har vi dannet et solidt grundlag for en optimal behandling med høreapparater.
Passionerede hørespecialister
Vi er et team af dedikerede og passionerede hørespecialister. Vi bliver ved til bedste resultat opnås. Vi anbefaler passende teknologi med funktioner, som løser dine udfordringer optimalt. Vi arbejder hver dag efter Best Practice, for altid at hjælpe dig bedst muligt.
Flere tusinde audiogrammer
Vi har flere tusinde audiogrammer i vores system og mange af dem er identiske. Men hvert audiogram kræver en unik behandling. Vi forsøger at overgå forventningerne, og fortsætter hvor andre giver op.
Vi tager vores håndværk seriøst, og klinikken er optimeret med de bedste audiologiske systemer, lyddæmpede døre, lofter, vægge og gulve. Vi deltager på relevante uddannelser, kurser og seminarer, og deler Best Practice med vores interne team.
Vi yder den bedste behandling og service
Vi har valgt at drive Furesø Hørecenter som en high-end klinik indenfor vores branche. Fra start var vi enige om, at vil ville yde den bedste behandling og service, vi kunne.
Vi satte os ind i kundens behov, og gennemgik hver en detalje i høreapparatsbehandlingen, for at opnå den højeste kvalitet med det bedste resultat.
Best Practice
Vi fortsætter med at arbejde efter Best Practice. Vi læner os op ad de engelske og amerikanske Best Practice guidelines, der allerede findes.
Derfor er du sikker på, at når du vælger at købe dine høreapparater hos os, får du den bedste og mest personlige behandling og programmering af dine apparater. På den måde sikrer vi, at du får det bedst mulige resultat med dine høreapparater.
Præcis og korrekt tilpasning af dine høreapparater
De bedste høreapparater er kun så gode, som de specialister der indstiller dem. Præcis og korrekt tilpasning er en yderst specialiseret færdighed, og en kunst der har taget år at mestre. Det opnås kun ved at forstå dine behov og hvordan du hører.
Høreapparater er højt specialiseret medicinsk udstyr, der kun leverer den bedste ydelse i hænderne på en erfaren hørespecialist, og en kunde der er fuldt engageret i processen. Indtil da er høreapparaterne en computer uden indstilling, og uden effekt.
Uafhængighed
Vi har valgt at være et uafhængigt hørecenter, og vælger altid det produkt der bedst opfylder de behov du har brug for, rent høremæssigt og funktionsmæssigt.
Bestil tid hos os, så du kan opnå bedst mulig hørelse. Under konsultationen vil vi gennemgå alle de prøver vi tager, så du forstår hvad de betyder, og får afklaring omkring din skelneevne, dit høretab og din evne til at høre i baggrundsstøj.
Hvem er vi
Hos Furesø Hørecenter er det vores ønske, at du møder velkendte ansigter, da vi mener det skaber tryghed og et rart miljø.
Helena Miravet Sorribes
Jeg plejer at sige, at jeg har verdens bedste job. Vi bidrager med en forøget livskvalitet i og med, at hjælpe med at kunne høre bedre. At være social og kunne kommunikere med vores familie, venner og alle dem vi holder af, er vigtigt i forhold til at have det godt. Det kan ofte være svært første gang man skal have høreapparater. At kunne hjælpe, vejlede og støtte et menneske gennemgå den proces – er en fantastisk og givende oplevelse.
Det handler om tryghed og tillid og den bedste kvalitet. Jeg har valgt at konceptet hos Furesø Hørecenter, skal være den bedste kvalitet og oplevelse. Derfor følger vi de højeste audiologiske standarder, for at vi med sikkerhed kan dokumentere, at vi hjælper hver kunde bedst muligt. Det koster meget tid og eksklusivt udstyr, for de optimale vilkår for både kunder og personale og det er afgørende – for vi går ikke på kompromis.
Jeg er uddannet audiologiassistent. Jeg startede min karriere med ører på Gentofte Amtssygehus i 2001, med et projekt omhandlende stritørebehandling. I 2005 skiftede jeg til en øre-næse-hals-klinik, hvor mit kendskab til øret og audiologien blev uddybet yderligere.
Siden 2006 har jeg arbejdet med høreapparater i private høreklinikker. Som specialist i audiologi og høreapparater, nyder jeg hver dag at dele min entusiasme omkring høreapparatuniverset med vores kunder.
Jeg fortsætter med min passion og iver og er stolt af vores koncept, som gør det muligt at opnå det bedste resultat for kunderne og de bedste arbejdsvilkår for vores personale.
Thomas Piper
Da jeg begyndte at arbejde med høreapparater for 20 år siden, var der ikke så mange private høreklinikker, som nu.
Mine første par år i branchen foregik på Audiologisk Afdeling på Bispebjerg Hospital. Senere kom jeg ud i en privat høreklinik, og derfra videre til en dansk høreapparatsproducent, og nu er jeg hos Furesø Hørecenter.
Det som fik mig i gang med at arbejde med høreapparater, var smeltediglen mellem mennesker og teknik. At få folk med høretab til at høre bedre, er meget givtigt.
Det vigtigste er at lytte til folk, og ikke bare høre hvad der bliver sagt, men også at kunne forstå hvad der menes. En af mine forcer er lige netop det – at være empatisk.
At arbejde i Furesø Hørecenter er også vigtigt for mig, da vi hele tiden holder os ajour med den nyeste teknologi og forskning. Furesø Hørecenters værdier omkring hvordan processen skal foregå i et hørecenter, er værdier som jeg er enige i og står inde for – at kunden på alle måder er i centrum.
Birthe
Jeg er uddannet receptionist og har været i receptionsbranchen i mange år, tillige har jeg arbejdet hos Widex i nogle år, i deres produktion. Sidst kommer jeg fra rengøringsbranchen, hvor jeg havde daglig kontakt til kunderne både personlig og telefonisk.
Som uddannet receptionist ved jeg hvad det vil sige at være den første man ser, når man kommer ind ad døren. Det er vigtigt for mig, at du føler dig velkommen og oplever Furesø Hørecenter som et rart og trygt sted at være.
At arbejde her hos Furesø Hørecenter gør mig glad, fordi når jeg giver den omsorg og hjælp her ved skranken, kan jeg se og mærke hvor stor en betydning det har.
Jeg elsker at samtale med vores kunder når de kommer her i klinikken. Det er dejligt at kunne hjælpe akut, hvis der opstår problemer med høreapparatet. Jeg kan skifte filtre, propper, wire, BTE slanger osv., så du hurtigt får hjælp uden at skulle bestille tid.
Lidt om Furesø Hørecenter set fra min side.
Furesø Hørecenter er en uafhængig høreklinik, som virkelig brænder for at gøre det bedste for dig. Uanset om du har et lille eller stort høretab, giver vi dig den rette støtte og forbedre din livskvalitet. Vi sætter bevidst meget tid af pr. kunde, så vi altid kan gå i dybden og være grundige, så vi netop kan hjælpe bedst muligt.
Vi yder en rigtig god og vigtig service og netop også derfor, er jeg glad for at være en del af Furesø Hørecenter.
Peder
Jeg har det meste af min audiologiske baggrund i høreapparatsindustrien med mere en ti års erfaring fra to af de danske producenter. Jeg er meget teknisk interesseret og plejer at sige at moderne høreapparater er supercomputere i mikro format. Fra mit tidligere arbejde har jeg en indgående viden om design og udvikling af nye teknologier. Denne viden finder jeg yderst brugbar i min dagligdag i klinikken, i forhold til at kunne rådgive kunderne bedst muligt.
Ud over min tekniske interesse, har jeg altid fundet en stor glæde i at arbejde med mennesker og hjælpe kunderne med den bedst mulige høreløsning. Jeg ser mit daglige arbejde som et samarbejde mellem kunderne med høreudfordringer og mig som hørespecialist. De bedste resultater opnås i et trygt og behageligt miljø, og her holder jeg meget af at skabe rammerne for et godt og behageligt forløb. Som person er jeg meget ærekær omkring mit arbejde. Jeg holder meget af at have tid og rum til at gå i dybden med de små detaljer.
Hos Furesø Hørecenter er der netop plads til at være omhyggelig, både hvad angår forståelsen af de udfordringer kunden måtte have, men også i forhold til at arbejde med noget af det mest avancerede udstyr indenfor vores branche. Denne plads til både fordybelse og høj audiologisk faglighed tiltaler mig meget. Derfor var jeg ikke i tvivl om at starte hos Furesø Hørecenter.